منتدى الصيد و الهوايات
شكلك كدا بتلف كتير فى المنتدى ومش ناوى تسجل ياحلو
اشترك معانا دلوقتى

منتدى الصيد و الهوايات
شكلك كدا بتلف كتير فى المنتدى ومش ناوى تسجل ياحلو
اشترك معانا دلوقتى

منتدى الصيد و الهوايات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الصيد و الهواياتدخول

منتدى الصيد و الهوايات

descriptionالطعم - طريقة تركيب الطعم بالشكل الصحيح – دودة الارض Emptyطريقة تركيب الطعم بالشكل الصحيح – دودة الارض

more_horiz
245

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]دودة الارض من الطعوم المفضلة للعديد من الاسماك و

الطريقة الصحيحة لتركيب طعم دودة الارض :-

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
أما الطريقة الخاطئة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المصدر /مدونة صياد سمك

عدل سابقا من قبل فلاش الصياد في نوفمبر 12th 2009, 12:31 عدل 1 مرات

descriptionالطعم - طريقة تركيب الطعم بالشكل الصحيح – دودة الارض Emptyرد: طريقة تركيب الطعم بالشكل الصحيح – دودة الارض

more_horiz

الف شكر اخي فلاش على الموضوع المفيد وانا عندي طلب وهو اذا كان امكن صور لبقية الطعوم وهذا الموضوع هام جداً بالنسبة لي وجزاك الله كل الخير

descriptionالطعم - طريقة تركيب الطعم بالشكل الصحيح – دودة الارض Emptyرد: طريقة تركيب الطعم بالشكل الصحيح – دودة الارض

more_horiz
يرجى مراسلتنا لاهمية ؟

more_horiz
مشكوررررررررر وعلى فكره يهيئ لى ان هذا الطعم صناعى

more_horiz
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور

more_horiz
مشكوررررر يااستاذ

more_horiz
مشكوووووووووور ياغالى

more_horiz
مشكوووووووووور ياغالى

more_horiz
طيب لو انا عايز اركب اكثر من طعم عشان صيد البياض اعمل ايه

more_horiz
اقصد اكثر من دوده تقريبا 4

more_horiz
هاها طب ما انتا عارف كل حاجة عنكب يا معلم حط الطعماية من اولها ومن نصها وسيب اخرها مدلدل وعشان البياض حط سن 6 او 5 او4 او حتى زيرو واحد وحط تلاتة او اربع طعميات عشان تطمع البياض
وكمان تعالا لما اقولك هو فين البياض ده هو بقى فيه بياض انا لما احب اجيبه لازم اسافر
والنيل فى القاهرة والجيزه كله انوم السمكة المنتشرة الرخمة ديه
والنبى يا عم سمير يا صغير ابقا حط موضوع تعارف بحضرتك فى منتدى التعارف عشان مفيش حاجة خبط لزق
اعذرنى ديه طريقتى فى الكلام صريح شويتين بس بعشم
وكمان غير الصورة الشخصية علشان كل الى فيها شر وكمان تكون احسن لو على المياه بص على صورتى الشخصية
اسف على الاطالة وتقبل مرورى

more_horiz
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور

more_horiz
الله ينور

موضوع جميل

تسلم
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد